KJП Златибор – Повећан обим посла током празника
Како је током четири празнична дана Златибор посетио велики број туриста, обим посла у Служби чистоће КЈП „Златибор“ био је изразито повећан. У складу са тим посао запослених организован је у две смене, а појачан је и број радника ангажованих на одржавању улица, Краљевог трга, Тржног центра, приступних пешачких стаза и дечијих игралишта. Посебно се водило рачуна да се комунални отпад испред угоститељских и продајних објеката одвози више пута дневно. Веће количине отпада примећене су и у близини хотела, што је уобичајено. У прилог томе стоји податак да су за четири дана са подручја општине Чајетина на Регионални центар за управљање отпадом „Дубоко“, одвежене 93 тоне отпада. Упркос томе, радници КЈП „Златибор“ редовно су спроводили своје активности, тако да застоја у раду није било.
Осим повећаног броја теренских радника који су ангажовани на прикупљању отпада, напредак у Служби чистоће постигнут је захваљујући урбаном мобилијару, који је кључан за континуирано одржавање хигијене. То посебно долази до изражаја током боравка повећаног броја гостију на Златибору, као што је то био случај претходних дана. Управо због тога КЈП „Златибор“ ће наредних дана на стубове расвете око језера поставити нове канте за отпад.
Паркинг служба је такође радила редовно. Примећено је нешто веће интересовање за слободним паркинг местима. 16. фебруара је дошло до извесних проблема са слањем SMS порука, јер је оператер из Новог Сада имао одређених техничких проблема. У том периоду радници КЈП „Златибор“ нису издавали доплатне карте, али су вршили проверу паркинг карти које су се могле купити код контролора, као и на продајним местима (киосцима).
С обзиром да је током празника било и снега, Зимска служба је правовремено реаговала, тако да су сви путни правци на подручју општине Чајетина били проходни и безбедни за неометано одвијање саобраћаја.