Бисери Златибора на националној телевизији Кине
Недавно укидање виза за држављане Кине омогућило је отварање Србије као туристичке дестинације према кинеском тржишту. Тренд повећања броја кинеских туриста у целој Србији прати и Златибор, тако да је током летњих месеци 2017. године и овде забележен пораст броја гостију из најмногољудније земље света.
У претходном периоду посетиоци Златибора били су представници неколико великих туроператора из различитих делова Кине, после чега се добар глас о најпосећенијој српској планини ширио, да би ево на почетку 2018. године на Златибор стигла и петочлана екипа националне телевизије Кине. Предвођена Ву Ксиаоман, директором документарног програма CCTV телевизије, на Златибору је боравила неколико дана.
За то време новинари из Кине имали су прилику да направе несвакидашње, прелепе кадрове својим камерама, дроновима и фотоапаратима, те на најбољи начин пренесу сву лепоту Златибора потенцијалним кинеским туристима. Акценат је стављен на репортажу из Стопића пећине, која је ретким спелеолошким бисером, бигреним кадама, импресионирала госте из Кине. Према речима представника националне кинеске телевизије, Стопића пећина је драгоценост коју треба чувати, права магија у срцу планине.
Доживљај Златибора употпунило је и снимање кадрова у музеју на отвореном „Старо село“ у Сирогојну, где су новинари били очарани лепотом руковотворина и уметности златиборских плетиља, преточене у дивне вунене џемпере, капе, шалове, рукавице...Очекују да ће амбијент „Старог села“, испуњен духом традиције и народног градитељства, приближити потенцијалним гостима из Кине културно наслеђе и фолклор српског народа, због кога би, уз предивне пејзаже природе и златиборске садржаје, вредело превалити дуг пут с Далеког истока.
Заинтересованост најгледанијег телевизијског програма Кине за Златибор још један је непобитни доказ да је „златни“ планински бисер у туристичком врху, не само Србије, већ и целог региона југоисточне Европе.