Светска маркетиншка искуства препорука Златибору
Конгрес за односе са јавношћу ПРО ПР одржан претходног викенда на Златибору привукао је велики број истакнутих стручњака за маркетинг и комуникације из Србије, региона и иностранства.
Искуства која су успешни ПР стручњаци представили била су веома занимљива и поучна за све посетиоце. Таква је била и презентација Софи Брендал, директоркe маркетинга и комуникација Викторија и Алберт музеја из Лондона, која је први пут у Србији:
„Дивно је бити у делу света у ком раније нисам била. Ове планине и брда изгледају прелепо. На брзину сам прегледала и видела дивне локалне радионице. Веома сам узбуђена да још мало истражим овај део Србије“,
каже једна од заслужних за успех најпознатијег светског музеја примењених уметности, који је у последњих 15 година вишеструко повећао број посетилаца:
„За резултат је заслужна комбинација више ствари. Обогатили смо нашу понуду и програм, и фокусирали се којој се публици обраћамо и досезали до њих на разне начине и уз помоћ разних медија. Преуредили смо неке од наших сталних галерија, говорила сам о пребацивању одређених поставки у двориште, што је био велики моменат за нас, као и отварање музеја у кинеском Шенжену, тако да имамо и међународни приступ. За 15. септембар најављено је отварање нашег музеја у Дандију,“ истиче Софи Брендал која зна да је Златибор туристичко место, упозната је са делом понуде, и има савет како се може привући већи број посетилаца:
„Данас дигиталне платформе нуде велику прилику да се садржаји креирају и деле са публиком. То су садржаји који говоре о месту, локацији, или музеју, селу, области и они их оживљавају за људе који још нису били ту. Затим је потрбно да нађу најбољи начин да садржаје поделе уз помоћ дигиталних платформи са што је могуће више људи и оних који су заинтересовани за ту област,“ поручује директорка у V&A музеју која је током једнодневног боравка на Златибору посетила музеј „Старо село“ у Сирогојну о којем је и раније читала, похваливши се фотографијама на Инстаграму.
У оквиру семинара у хотелу Мона једно од занимљивијих предавања била је анализа Бијађа Карана о коришћењу друштвених мрежа на претходним италијанским изборима, као и представљање, затим истраживање колико машине могу заменити људе у будућнисти, као и представљање комуникационих активности Фондације Новак Ђоковић, и пан – европски пројекат медијских јавних сервиса „Keep media good“. На семинару одржаном под слоганом „Networking in motion – Умрежавање у покрету“ додељено је и 25 овогодишњих награда организације ПРО ПР.
Након што је Златибор прошле године учествовао на ПРО ПР семинару у Термама Тухељ, и ове године био домаћин, следеће године догађај ће се организовати у хрватском приморском граду Цриквенице.
(Фото: pro-pr.com /Владимир Марковић)
www.zlatiborpress.rs