Туристичке атракције Златибора представљене медијима из региона
Туристичка организација Златибор иза себе оставља још једну успешну летњу туристичку сезону, у којој је на дестинацији дневно боравило и до 30.000 посетилаца, а организовано је преко 50 различитих културних догађаја са преко хиљаду учесника. Но, ту се активности Туристичке организације не заустављају, већ се крупним корацима иде ка промоцији дестинације за јесењу и зимску сезону. Тим поводом, на златној планини борави група новинара и фотографа из Хрватске, Босне и Херцеговине, Црне Горе, Македоније и Словеније.
У организацији Туристичке организације Србије представници медија из земаља бивше Југославије посетили су Стопића пећину, Музеј Старо село у Сирогојну, каоубојски град Ел Пасо Цитy и провозали су се најдужом панорамском гондолом на свету, уживајући у непрегледним висоравнима најлепше српске планине.
На овој промотивној тури, представници јутарњег листа “Глорија”, вечерњег листа “IT GIRL”, портала “She.hr”, магазина “Савјетник за путовања”, словеначког “Журнала”, новинске агенције “Дневни аваз”, дневних новина “Ослобођење”, магазина “Убавина и здравје” и “Монтенегро магазина” добили су неопходне информације о најпосећенијој планини у региону, а имали су прилику и да се “упознају” са гастрономским специјалитетима овог краја.
Туристичка организација Златибор има дугогодишњу сарадњу са медијима из региона, а ова посета је најбољи пример како да се на лицу места новинари упознају са разноврсном туристичком понудом Златибора и тиме додатно појачају промоцију ове дестинације и приближе је њиховим читаоцима, као и пратиоцима на друштвеним мрежама.