Златибор домаћин ПРО ПР конференције
Међународна ПРО ПР конференција, коју организује агенција Apriori World, одржава се од 11. до 14. априла 2018. године у хотелу Мона на Златибору. ПРО ПР конференција ове године одржава се 16. пут за редом и највећи је регионални скуп који окупља стручњаке из области односа са јавношћу из целог света.
Реч је о догађају који је покренут идејом окупљања еминентних стручњака из подручја односа с јавношћу како би се упознали с трендовима, специфичностима и различитостима тржишта комуникација, нивоима иновативности и професионалности струке, те међусобно разменили идеје и искуства.
Током тродневног едукацијског програма, учесници ће имати прилику да учествују на 16 предавања и две панел дискусије на којима ће своја искуства и знања представити угледни регионални и светски комуникацијски стручњаци.
Домаћин и партнер овогодишњег конгреса је Туристичка организација Златибора, која је препознала значај овог међународног скупа и подржала његово одржавање на Златибору, где ће поред службеног програма бити организована и два излета како би гости конференције могли да се упознају са туристичким атракцијама најпосећеније српске планине.
Организатори очекују да ће и 16. ПРО ПР конференција окупити више од 200 стручњака из света односа са јавношћу, а неки од предавача су: Маја Јовановић, руководилац пројеката у Фондацији Новак Ђоковић, Тони Томашек из словеначке агенције Publicis One, угледни британски стручњак, генерални директор PRCA-е и извршни директор ICCo-а Френсис Ингем, а чланица Управе ВТБ групе из Русије Олга Подојницина говориће о корпоративној аутентичности.
Шеснаесто издање ПРО ПР конференције по први пут ће угостити предавача из Африке и то Робин Де Виљерс, председницу Управе Burson-Marsteillera из Јужноафричке Републике, која ће говорити о променама и трендовима у комуникацијама на афричком континенту. О стручним практичним примерима у Аргентини говориће Карлос Диаз, директор једне од највећих јужноамеричких агенција за анализу и праћење медије, док ће искуство у комуникацијама у дигиталној сфери у Сједињеним Америчким Државама учесницима пренети Шон Гарднер.
Два предавања биће посвећена теми комуникација и односа с јавношћу на телевизији, па ће тако предавање о трансформацији комуникација на хрватској националној телевизији одржати Игор Ћутук, руководилац сектора комуникација и портпарол Хрватске радио-телевизије, док ће заменица руководица сектора комуникација Радио-телевизије Словеније Сабрина Повшич Штимец у сарадњи са својим колегом Џозефом Хобаном, директором комуникација на Радио-телевизији Ирске одржати предавање на тему важности јавних медијских сервиса и резултата кампање које је током протекле године спровело десет европских јавних телевизија.
У блоку предавања о практичним примерима интерних комуникација говориће Нина Реџепагић, директорица црногорске агенције за односе с јавношћу ОР, затим Марија Беслаћ, менаџерка комуникација у Нордеусу и Наташа Јовановић из УниКредит банке Србије која ће представити модел имплементације Smart Working концепта свим запосленима у централи ове банке.
Бијађо Карано, угледни италијански комуникацијски стручњак с београдском адресом, говориће о брендирању државе уз помоћ медија. Практична искуства о односима с јавношћу у култури представиће директорка комуникација и маркетинга у лондонском Victoria and Albert Museum-у Софи Брендал, док ће Фиона Черњавска, директорка у Source Global Research кроз презентацију резултата глобалног истраживања представити нове трендове и смерове комуникације. Угледни српски комуникацијски стручњак и власник агенције Represent Communications Борислав Миљановић одржаће предавање на тему дигитализације ПР агенције.
И ове године, одржаће се и две панел дискусије: о радијском новинарству и односима с јавношћу коју ће модерирати директор корпоративних комуникација ББЦ-а Џон Шилд, а којем ће се у дискусији придружити уредници и директори водећих радијских сервиса у југоисточној Европи, те панел дискусија о агенцијама за односе с јавношћу коју ће модерирати Марјан Новак, главни уредник Маркетинг Магазина, а на којој ће говорити директори регионалних агенција за односе с јавношћу.
У оквиру конференције биће одржана и свечана додела признања PRO PR Awords.